← Help center

Mit tegyek, ha nem a teljes rendelésem került kiszállításra?

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendelés a termékek elérhetőségétől függően több szállítmányra osztható. Kérjük, ellenőrizze a "Szállítási információk" e-mailt, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az összes tételt elküldték.

Ha minden elemet elküldtek, ellenőrizheti a nyomon követés részleteit - a nyomon követési szám megtalálható a "Szállítási információk" e-mailben.

Ha további infromációra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 700 8555 telefonszámon vagy a [email protected]e-mail címen.

A folyamat felgyorsítása érdekében kérjük, készítse elő és adja meg megrendelésének számát.

További részletek:

Ha minden kartondobozt megkapott, de a termékből egy darab hiányzik, akkor a termék kézikönyvében (ha van ilyen) keresse ki a szükséges elemet, és továbbítsa az információt ügyfélszolgálatunk felé.

Ha hiányzik egy teljes doboz, kérjük, adja meg a kapott dobozok cikkszámát (minden kartonra rá van nyomtatva). A legjobb, ha elküldia kapott dobozok képeit is.

news

Iratkozz fel exkluzív hírlevelünkre e-mail címed megadásával, és élvezd kedvezményeinket.