Általános Szerződési Feltételek

Ez az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) szerves és kiegészítő része minden a Baar-ban (Svájc) székhellyel rendelkező Beliani (DE) GmbH with Org Number CHE115695894-nál (Szolgáltató) telefonon vagy online leadott rendelésnek.

Ajánlatok

Mindaddig, amíg eltérő megállapodás nem születik, az adott minta vagy modell a termék leírás szerint kerül kiszállításra. A szín, a szerkezet, a kivitelezés, a súly illetve méretek, a design és a részletek változás tárgyai lehetnek. Továbbá, valamennyi olyan információ hiba tárgya lehet, mely üzletrendszerünk hibájából vagy a beszállítóktól kapott helytelen tájékoztatásból ered.

Ajánlataink és áraink területi érvényessége

Áraink a 27 %-os áfát és a szállítási költségeket is tartalmazzák. Ajánlataink Magyarország területén, forintban érvényesek. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron eladni, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától. Az elektronikus berendezések ára magába foglalja az adapter árát. Így hozzájárulunk a világító berendezések környezetkímélő lecseréléséhez.

Ajándékutalvány

Amennyiben nincs másképp meghatározva, az utalvány csak az interneten keresztül használható fel a beliani.hu weboldalon. Az utalvány nem vonatkozik a szállítási költségekre és egyéb szolgáltatásokra. Az utalványt nem lehet más boltunk által meghirdetett ajándékutalványra vagy kuponra cserélni. Amennyiben nincs másképp meghatározva, vevőnként csak egy utalvány vagy kupon használható fel. Az utalványok pénzre nem válthatóak. Az utalványokat nem lehet más ajánlatokkal összevonni. Az utalvány készpénzre nem váltható. Az utalványokat csak új rendelésekhez lehet felhasználni. Az utalvány csak az adott akcióra vonatkozik, a meghatározott feltételekkel és a készlet erejéig érvényes. Az utalvány időbeli érvényességét szintén a feltételek határozzák meg.

Hírlevél

A termékek megvásárlásával automatikusan feliratkozik hírlevelünkre. A hírlevelünkre való feliratkozás mellett Ön beleegyezik abba, hogy más csatornákon is ajánlatokat, vagy egyéb marketing promóciókat kapjon: email, SMS, WhatsApp, Facebook, Skype stb. Erről bármikor leiratkozhat a honlapon vagy a hírlevél alján található “leiratkozás hírlevélről” hivatkozással. Alternatív megoldásként kapcsolatba léphet Vevőszolgálatunktól, ahol kérését azonnal teljesítjük.

Fizetési opciók: Előre fizetés (banki átutalással)

Fizetés netbankján keresztül vagy banki kirendeltségen. A fizetéshez szükséges információkat a rendelés véglegesítése után kapja meg. Fizetése beérkezését emailben igazoljuk vissza Önnek, általában 1-2 munkanapon belül.

Fizetési opciók: Fizetés bankkártyával/hitelkártyával

A 6341 Baar, Lindenstrasse 16, Svájc, alatti címen székhellyel rendelkező Beliani (DE) GmbH-n keresztüli hitelkártyás rendelések feldolgozása a szintén svájci székhellyel rendelkező Six feladata. Az Ön hitelkártya kibocsátója külön díjat számíthat fel a külföldi fizetésért, melyet a Beliani (DE) GmbH nem fedez.

Fizetési opciók: Fizetés utánvéttel

Felár ellenében lehetősége van a csomagok átvételekor a futárnál készpénzben vagy bankkártyával fizetni.

Fizetési opciók: PayPal fizetés

Webáruházunkban PayPal-on keresztül is tud fizetni. A PayPal az online vásárlások biztonságos fizetési módja. Fizetési adatai (bankszámla- vagy hitelkártya szám) PayPal fiókjában biztonságosan tárolhatóak. Emellett a fizetés különösen biztonságos, mivel semmilyen bizalmas banki- vagy hitelkártya adatot nem kell az eladóval megosztania. A fizetés jóváírásához a rendelés során megadott email címnek meg kell egyeznie a PayPal fiókban megadott alapértelmezett email címmel.

Fizetési opciók: Fizetés Bitcoin-nal

A Bitcoin digitális valutával történő fizetéseket a BitPay Inc. intézi a Bonviva-n keresztül.

Szállítás

Termékeinket a rendelési folyamat harmadik lépésében, a "Fizetési opciók és kiegészítő szolgáltatások"-ban kiválasztott szállítási határidőn belül indítjuk útnak németországi raktárunkból. A rajtunk kívül álló okokból bekövetkezett eltérésekért nem vállaljuk a felelősséget. A várható szállítási idő kezdetének a fizetés elkönyvelésének napja számít. A késve teljesített kézbesítés vagy nem az egyeztetett időpontban történő kézbesítés nem teremt jogalapot kártérítésre.

Kérjük vegye figyelembe, hogy - több rendelés leadása esetén - minden megrendelést külön kezelünk. A megrendeléseket vevőszolgálatunknak nem áll módjában sem szállítás, sem más tekintetében összevonni, illetve nem tudunk arra garanciát vállalni, hogy a külön leadott rendelések egyszerre érkeznek meg.

A promóciós utalványokkal együtt részben vagy teljesen kifizetett termékek visszaküldése vagy cseréje esetén az első csere ingyenes. Több csere/visszaküldés esetén a termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli.

A kiszállítás lakáscímre való eljuttatást jelent (járdaszegélyig vagy legfeljebb addig a pontig, ameddig a teherautó be tud hajtani). A szállítás forgalommentes zónákban illetve tehergépkocsi-mentes zónákban nem kivitelezhető. Ha a lakásba szállítás opcióval szeretne élni, azt a rendelés leadásának 3. lépésében teheti meg, amennyiben az adott termék esetében lehetőség van rá. Bővebb információért keresse vevőszolgáltunkat.

A napban megadott időtartamok munkanapban és nem naptári napban értendők.

Egyes termékeket egy szállításra való, egyutas raklapon szállítunk a gyártótól a fogyasztóig. Az egyutas raklap - csakúgy mint a doboz, valamint a további csomagolóanyagok - része a küldeménynek, ezért elszállítása és ártalmatlanítása a megrendelő saját költségén megoldandó feladata. A fuvarozók kizárólag többutas raklapot vesznek vissza.

Ha a vevő nem kívánja átvenni a csomagot a szállítócégtől záros határidőn belül, a további extra költségek, mint például a tárolás költségei a vevőt terhelik. Ebben az esetben a tárolás során keletkezett esetleges sérülésekért felelősséget nem vállalunk. Az át nem vett csomagok szállítás során történő elvesztése vagy károsodása esetén a Vevő nem kérhet kártérítést sem a Szállítótól sem a Szolgáltatótól. Az Vevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató ezen űrlapon kiszállított küldemények kifizetésére vonatkozó igénye hatályos marad és veszteség vagy kár esetén érvényes.

A rendelés, illetve egyes esetekben a szállítási cím az áru németországi raktárból való elindítását követően nem módosítható. Amennyiben a cím módosítására lehetőség van, úgy változtatás esetén az esetlegesen felmerülő többletköltségek a vásárlót terhelik.

Lehetőség van Expressz szállítás extra szolgáltatásként történő megvásárlásra. A részletek a rendelési folyamat harmadik lépésében, a "Fizetési opciók és kiegészítő szolgáltatások"-ban láthatóak.

Ha az ügyfél el kívánja halasztani a szállítás időpontját, miután az árut már elküldték a helyi raktárba, további tárolási díjakat kell fizetnie.

Kérjük, ne feledje, hogy a Vásárló kérésére a kartondobozt a szállító eldobhatja az összeszerelés során. Azonban, ha vissza akarja küldeni a bútort, minden terméket szét kell szerelni, eredeti dobozába vissza kell rakni és a járdára kell készíteni. Egyes termékeket egy szállításra való, egyutas raklapon szállítunk a gyártótól a Vásárlóig. Az egyutas raklap - csakúgy mint a doboz, valamint a további csomagolóanyagok - része a küldeménynek, ezért elszállítása és ártalmatlanítása a megrendelő saját költségén megoldandó feladata. A fuvarozók kizárólag többutas raklapot vesznek vissza.

Szállítási feltételek

A legtöbb esetben a szállítócég veszi fel a kapcsolatot a vevővel a kiszállítás időpontját illetően. Az ajánlott szállítmányok esetében a címzett köteles a megállapodás szerinti időpontban a helyszínen tartózkodni. Amennyiben a Vevő nem tartózkodik otthon a kiszállításkor, vállalja a termékek visszaszállításának és a visszaszállítás idejéig felmerülő tárolás költségeit.

Alternatív megoldásként a címzett utasíthatja az áruszállítót arra, hogy a bútorokat munkahelyére vagy szomszédhoz szállítsa, illetve aláírása nélkül hagyja az árut a bejáratnál. Ehhez írásbeli engedély szükséges. Ezt a vevő előre emailben, vagy telefonon köteles egyeztetni a szállítócéggel.

Szállításkor, amennyiben a csomagoláson sérülés látható a címzettnek minden sérülést meg kell vizsgálnia és dokumentálnia lehetőleg a gépkocsivezetővel együtt illetve a vevő köteles a szállítási információkat tartalmazó emailben leírtak alapján eljárni. Kérjük semmi esetre se fordítsa vagy küldje vissza az árut a kézbesítő futárral anélkül, hogy vevőszolgálatunkkal egyeztetett volna! Minden esetben csak vevőszolgálatunkkal való egyeztetés után van lehetőség a bútor visszaküldésére, így kérjük az árut vegye át, utána pedig azonnal vegye fel a kapcsolatot velünk emailben vagy telefonon.

Ha a címzett a sérült szállítmány elfogadása mellett dönt, a szállítónak ezt jelenteni köteles s a sérülést írásban, a kézbesítési igazoló levélen vagy a digitális lapolvasón jelezni köteles (sérülés illetve kár részletes leírását biztosítva). A vevő köteles a csomagot kibontani, és ellenőrizni az árun keletkezett további sérüléseket. A vevő köteles fényképes bizonyítékokkal alátámasztani mint a csomagoláson mint az árun keletkezett sérüléseket és azonnali hatállyal értesíteni a szolgáltatót. Amennyiben a vevő elmulasztja a szállítmányozó cég által okozott kár bejelentését úgy az befolyásolja a szolgáltató által biztosított kárpótlási lehetőségeket.

Az ügyfél minden esetben köteles fényképeket készíteni a dobozokról.

A tulajdonjog fenntartása, számlázás, zálogjog

A Beliani GmbH és Ön, mint Ügyfél között létrejött adásvételi szerződés abban az időpontban és napon jön létre, amikor elfogadta weboldalunkon a vásárlási feltételeket és megrendelést tett. Ügyfélként bizonyítékként elfogadja weboldalunk naplózott tartalmát. Emailt kap a megrendelés visszaigazolásáról, amely megerősíti a vásárlást, és egyben tartalmazza a számlázási és kézbesítési címet, valamint a kapcsolattartási adatokra vonatkozó információkat. A termékek online boltban történő bemutatása nem jogilag kötelező érvényű ajánlat, ezek az információk nem kötelező érvényű online katalógusnak számítanak. A "Megrendelés" gombra kattintva egy nem kötelező érvényű megrendelést tesz a kiválasztott árukra, amiket betett a kosárba. A megrendelés véglegesítéséhez szükség van a a megrendelés elfogadásával egyidejűleg automatikus kiküldött email visszaigazolására. Az email visszaigazolásával létrejön a vételi szerződés. Az áruk tulajdonjogát a megrendelt áruk kézbesítésekor adják át a Vevőnek.

A vételár teljes megfizetéséig az áruk a Beliani GmbH tulajdonát képezik. Ez utóbbi jogosult a Vevő költségén a tulajdonjog megőrzésének nyilvántartásába történő bejegyzésről gondoskodni, ha úgy látja, hogy ezt a jogát a vevő veszélyezteti.

Cégünk elmenti a szerződés szövegét, és emailben küldjük ki a megrendelés adatait. A vásárlási feltételek bármikor megtekinthetők a Beliani GmbH weboldalán. A korábbi megrendelések ügyfél azonosítás után a saját fiókban tekinthetőek meg.

Fogyasztók esetén az áru tulajdonjogát mindaddig fenntartjuk, amíg a számla teljes értéke kiegyenlítésre nem kerül. Amennyiben Ön vállalkozó és üzleti tevékenységét gyakorolja vagy önfoglalkoztató, közjogi értelemben vett jogi személy vagy a közszférába tartozó alap, úgy az áru tulajdonjogát mindaddig fenntartjuk, míg az összes nyitott követelés rendezésre nem kerül. A vonatkozó biztonsági jogok harmadik félre átruházhatóak.

Az elszámolási nettósításra csak abban az esetben van joga, ha az Ön ellenkövetelései jogilag megállapításra kerültek vagy azok általunk elismertek illetve nem vitatottak. Valamint csak akkor van visszatartási joga, amennyiben ellenkövetelése ugyanazon szerződéses kapcsolaton alapul.

Amennyiben a vevő bármilyen fizetési kötelezettségével késésben van felénk, úgy valamennyi fennálló követelésünk azonnal esedékessé válik.

Reklamáció és garancia

Termékeinkre 2 év garanciát vállalunk. Felár ellenében a garancia ideje akár 5 évre is bővíthető. A jótállási időszak kezdete a kiszállítás dátuma. Az esetleges reklamációkat az áru átvételét követően a lehető leghamarabb be kell nyújtani. A Vevő köteles a keletkezett károkról illetve rejtett hibákról a panasztételt követő 7 napban részletes leírást illetve bizonyítékot biztosítani a Szolgáltató felé. A később – de a garancia időtartamán belül - felfedezett rejtett károkat felfedezésük után azonnal jelezni kell a szolgáltató felé.

Vásárlóink panaszt tehetnek termékeikkel és rendeléseikkel kapcsolatban. Ehhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Alternatívaként panaszjegy nyitására is lehetőségük van a Rendeléseim mezőben, amely a weboldal Fiókom szekciójában található.

A jótállás nem vonatkozik a következő esetekre:

Az általunk kínált termékek nem használhatóak kereskedelmi célokra. A kereskedelmi célokra felhasznált árukra vonatkozó panaszokat a gyártó megtagadhatja, hiszen a garancia nem fedez olyan károkat, amelyek kereskedelmi használat során következtek be.

Ezenkívül, az elektronikus kijelző miatt a képek színei kissé eltérhetnek a termék aktuális színétől. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a weboldalunkon a lehető legvalósághűbben mutassuk be a termékeket. Egyes termékek méretei némileg eltérhetnek a honlapunkon szereplőktől. A hiba tartomány +/- 5 cm. A kézzel készített termékek szín, minta illetve méret eltérései nem számíthatók gyártási hibának.

A garanciába nem tartoznak bele a kopásból, öregedésből és nem megfelelő használatból eredő károk, valamint a kisebb sérülések sem. Kisebb hibának számítanak amelyek szabad szemmel, normál fényviszonyok mellett, a kár helyére merőlegesen tekintve, 3 méteres távolságból egyértelműen nem felismerhetőek. Kisebb mértékű károk esetén az eladóval szembeni követelések érvénytelenek. Jótállási ügyekben az eladó szabadon dönthet arról, hogy a hibás alkatrészeket / bútor elemeket ingyenesen kicseréli, vagy az értékcsökkenésnek megfelelő anyagi kompenzációt ajánl fel akár kupon akár pénzvisszatérítés formájában. A garancia idő lejárta után a Szolgáltató kedvezményes áron cserealkatrészeket kínálhat fel.

A garancia érvényét veszíti – abban az esetben is ha felismerhető hibák észlelhetőek a terméken – amennyiben vevő a terméket továbbdolgozta vagy megváltoztatta. A bútoraink kizárólag személyes, nem pedig kereskedelmi használatra lettek kifejlesztve.

Az eladó nem vállal felelősséget a harmadik felek által elkövetett hibákból / cselekményből eredő károkért, valamint az áruk átvételének megalapozatlan megtagadásáért. Ilyen helyzetben az áru visszaküldésével és újraküldésével járó költségeket a vevő köteles viselni.

Minden további logisztikai szolgáltatás (például: expressz szállítás), levonásra kerül a visszatérítendő összegből. Műszaki termékek, beépített termékek vagy beépített készülékek be,- illetve felszerelési költsége a vevőt terheli. Ezek hibája esetén, a vevő köteles saját költségén beazonosítani a hibát, amennyiben szükséges szakembert hívni a hibás alkatrész eltávolításához, amit az eladónak el kell küldenie.

A kár mértékének meghatározása és az alkatrészek cseréjének költségei az ügyfelet terhelik. A garancia csak az alkatrészekre érvényes, hacsak a konkrét bútorra vonatkozó garancia feltételei másként nem rendelkeznek. Az eladó nem felelős és nem fedezi a beszerelés költségeit. Jótállási igény vagy kárbejelentés esetén kérjük csatoljon fényképet, vagy videót a kárról.

Garancia a matracokra

2 év garanciát vállalunk matracokra. A jótállás az anyag hibájából eredő károkat illetve a gyenge kivitelezést fedezi. A garancia a következő károkra vonatkozik:

  • Rugók meghibásodása rugós matracokban
  • Hab a habszivacs matracokban
  • Latex a latex matracokban
  • Elektromos motor az elektromosan működtetett ágyakban

A garancia nem vonatkozik a matrachuzatokra és topperekre (fedőmatracok). A garancia nem vonatkozik továbbá az olyan károsodásokra, melyek a nem megfelelő használat miatt következtek be, többek között a vevő által, a kézbesítés után okozott vágások, szakadások, karcolások, szennyeződések és bemetszések. A garancia nem terjed ki az olyan károsodásokra sem, melyeket a nem megfelelő összeszerelés, használat vagy ápolás/tisztítás okozott. A garancia nem terjed ki a járulékos vagy következményes károkra. Úgyszintén ki vannak zárva a garanciából az olyan esetek, amikor nem felhatalmazott személy által történt a javítási kísérlet illetve ha a termékbe idegen eredetű anyagok kerültek bedolgozásra. A fogantyúk és a cipzárak nem tartoznak a garancia hatálya alá. A garancia csak személyes és lakásban történő használat esetén érvényes.

Penész keletkezése nem garanciális ok. A termék cseréje nem hosszabbítja meg a garancia időtartamát. A garancia csak azzal a feltétellel érvényes, hogy a matracot a kezdetektől megfelelő ágyrácson használták. A rácsnak hideghabos, táskarugós és latex matracok esetén is minimum 26 léccel kell rendelkeznie. A vevő köteles a matracot saját költségén eljuttatni raktárunkba, hogy azt szakértőink megvizsgálhassák. Az eladó saját belátása szerint dönt arról, hogy a matracot kicseréli-e vagy sem. Amennyiben a termék már nem áll rendelkezésre az eladó dönti el, hogy mely termék minősül megfelelő csereterméknek.

Garancia a kültéri pezsgőfürdőkre

A kültéri pezsgőfürdők esetében, ha a hiba lép fel minden esetben értesítse a vevőszolgálatunkat telefonon vagy emailen keresztül a kár bejelentése érdekében. A Beliani nem rendelkezik saját technikai szervizzel, nem nyújt háztól-házig való technikai szolgáltatást valamint nincsenek szakemberei az adott területen.

Lay-Z Spa tipusú termékekkel fellépő hibát közvetlenül a gyártó Bestway cég felé kell emailen vagy telefonon bejelenteni. Elérhetőségük:Bestway

Szállítási kockázat, szállítási károk, szállítási garancia

A kiszállítás során a Vevő a kockázatviselő, de a kiszállítás korlátozottan biztosított. A Vevő vállalja, hogy az átvett/leszállított áru helyességét, teljességét és sértetlenségét azonnal ellenőrzi. A leszállított áruban keletkezett károkat (legyen az sérülés vagy nem minden elemet tartalmazó kézbesítés), a lehető leggyorsabban, de legkésőbb a leszállítástól számított 24 órán belül írásban jelezni kell a fuvarozást végző vállalat és a kereskedő felé. Szállításkor, amennyiben a csomagoláson sérülés látható a címzett minden sérülést megvizsgálnia és dokumentálni köteles, illetve a vevőnek a szállítási információkat tartalmazó emailben leírtak alapján kell eljárnia. Kérjük semmi esetre se fordítsa vagy küldje vissza az árut a kézbesítő futárral anélkül, hogy vevőszolgálatunkkal egyeztetett volna! Minden esetben csak vevőszolgálatunkkal való egyeztetés után van lehetőség a bútor visszaküldésére, így kérjük az árut mindenképpen vegye át, és utána pedig azonnal vegye fel a kapcsolatot velünk emailben vagy telefonon. Amennyiben a vevőszolgálattal történő egyeztetés nélkül utasítja vissza a csomag átvételét, az eladó nem tudja garantálni a korábban jelzett korlátozott kiszállítási biztosítást.

Panasz esetén az eredeti csomagolás összes elemét meg kell őrizni. Ezeket csak a kereskedő vagy a fuvarozó írásos engedélye után szabad eltávolítani. Az alap szállítási garancia - amely ingyenes és automatikusan az ajánlat részét képezi - egy 24 órás bejelentési kötelezettséget foglal magában, amely fedezi a szállítás során keletkezett károkat és veszteségeket. Ez a szállítás során keletkezett tényleges károkat fedezi legfeljebb az áru rendeléskori értékéig. A Vevőnek kizárólag cserére, javításra vagy az értékcsökkenésnek megfelelő kártalanításra van joga. Kizárólag a kereskedő dönthet arról, hogy cserét vagy kártalanítást biztosít. A kiszállított árukban keletkezett károkat minél hamarabb, de legfeljebb a kiszállítástól számított 24 órán belül emailben jelezni kell a kereskedő felé. A Vevő elfogadja illetve teljesíti a szállítási feltételeket és határidőket, amennyiben élni akar ezzel a garanciával. A vevő köteles elolvasni és alkalmazni a szállítási feltételeket illetve a szállítási információkat tartalmazó email üzenetben megfogalmazott eljárási menetet még a kézbesítés előtt. A reklamáció feltétele a teljes eredeti csomagolás megléte.

Szükséges mellékletek panaszok és szállítási károk esetén

A panasz rövid de részletes leírása, a keletkezett kár egyértelmű képi dokumentációja szükséges rövid képleírással illetve képmagyarázattal. Közeli, jól kivehető fényképek az érintett területekről/hibákról, fényképek a termékről egészében közelről, és 3 méteres távolságból is, fényképek a csomagoláson található sérülésekről, a csomagolásról egészében és fénykép a doboz/dobozokról, amin jól kivehető a dobozon feltüntetett cikkszám és rendelésszám.

A legkisebb külső sérülés esetén is az ügyfél a fuvarlevélen jelezni köteles, hogy sérült áru érkezett. Abban az esetben, ha a járművezető elektronikus készülékkel rendelkezik a fuvarlevél aláírásához, az ügyfél köteles meggyőződni arról, hogy a szállítmány sérültsége elismert. A szállítólevélen a gépkocsivezető aláírása is szükséges. Mindkét esetben kötelező fénykép készítése a fuvarlevélről, amit el kell küldeni a emailcímre.

Információ az ügyfél kártérítési igényeiről, pl. javítás, csere, alkatrészcsere, árcsökkentés vagy részleges visszatérítés.

Amíg a panasz nem oldódik meg, az ügyfél köteles megtartani a csomagolást, amire az áru visszaküldéséhez szükség van.

Abban az esetben, ha az ügyfél elmulasztja a kárbejelentési kötelességeit vagy a fuvarlevélen nem szerepel a sérült termék érkezése és/vagy a gépkocsivezető aláírása, akkor cégünk nem köteles az ügyfél kárpótlási igényeit semmilyen formában kielégíteni. A Vevő ezzel kapcsolatos kérelme minden esetben elutasításra kerül. A Szolgáltató köteles a Vevő panasz bejelentésére a lehető leghamarabb, de legkésőbb a reklamáció bejelentésétől számított 14 napon belül válaszolni. A sérült termék/termékek elszállításáért és annak minden költségéért a vásárló a felelős az eladóval kötött megállapodás szerint. A Vevő panasztételéről értesítést kap a rendelés során megadott email címre.

Visszaküldési szabályok

A vevőnek jogában áll az áru beérkezésétől számított 14 napon belül mindenféle indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Az adásvételi szerződéstől való elálláshoz a vevőnek az áru átvételétől számított 14 napon belül nyilatkoznia kell szándékáról az eladónak. Kérjük semmi esetre se fordítsa vagy küldje vissza az árut a kézbesítő futárral anélkül, hogy vevőszolgálatunkkal egyeztetett volna! Minden esetben csak vevőszolgálatunkkal való egyeztetés után van lehetőség a bútor visszaküldésére! A Vevő ezután kap egy panaszkezelési számot, amelyet fel kell tüntetni a visszaküldött csomagokon. A szám nélkül történő visszaküldés nem kerül elfogadásra.

Az áruk 14 napon belül történő visszaküldése esetén a visszaküldés költségeit az eladó magára vállalja, amennyiben az alábbi feltételek mind teljesülnek: A termék nem használt, ép állapotú / Az eredeti csomagolás megfelelő állapotban rendelkezésre áll / A szállítás az eladó által kerül megszervezésre / A termék az összeszerelés előtti állapotban van / A termék nem kád, hidromasszázs kád, vagy pezsgőfürdő. A termékeket tehát megtekintés céljából ki lehet venni a csomagból és össze lehet szerelni a kipróbáláshoz, azonban, ha az a szétszedéskor sérül, úgy az ingyenes visszaszállítás opcióját nem tudjuk felkínálni. A kádak, hidromasssázs kádak, és pezsgőfürdők ki vannak zárva az ingyenes visszaküldésből. Ezek visszaküldése esetén a szállítási költségek minden esteben a vevőt terhelik. A visszaszállítás költsége a vevőt terheli amennyiben az alábbi helyzetek valamelyike fenáll: A vásárló a kipróbáláson túl használatba vette a terméket / A termék a vásárló hibájából megsérült / Az eredeti csomagolás már nem áll rendelkezésre. Ilyen esetben az eladó fenntartja a jogot arra, hogy a használatba vételből eredő értékcsökkenésnek megfelelő összeget levonja a visszautalandó vételárból. Amennyiben az eredeti csomagolás nem áll rendelkezésre, úgy a vásárló kötelessége megfelelő minőségű csomagolásról gondoskodni. A visszáru felvétele előtt mindenképpen fényképes bizonyítékot kell eljuttani ügyfélszolgálatunk részére, amelyen látszik a megfelelő csomagolás és a termék állapota.

Az ingyenes visszaküldésre csak akkor van lehetőség, ha a vásárló átveszi a csomagot. Ha bármilyen indokból kifolyólag ez a vásárló döntése miatt nem történik meg, úgy a felmerülő további szállítási költségek minden esetben a vevőt terhelik.

365 napos visszaküldési időt is biztosítunk, amely esetben a szállítási költségek minden esetben a vevőt terhelik. A vásárló a vételárat utalvány formájában kapja vissza, amit a beliani.hu weboldalon tud felhasználni 360 napon belül. Az utalvány kiküldésére a csomag raktárba érkezéstől számított 7 napon belül kerül sor. A 365 napos visszaküldésből ki vannak zárva a fürdőkádak, pezsgőfürdők, és hidromasszázs kádak, illetve kötelező erejű feltétel, hogy a termék ne legyen használt, valamint be- és/vagy össze összeszerelt. A visszaküldést kizárólag akkor fogadjuk el, ha a termék az eredeti, ép csomagolásba megfelelő módon, biztonságosan lett visszapakolva.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Általunk szervezve: a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül vegye fel velünk a kapcsolatot, és tájékoztasson minket visszaküldési szándékáról. Ennek során kérjük tételesen sorolja fel a visszaküldésre szánt termékek listáját, valamint adjon meg egy önnek megfelelő felvételi időpontot. Kérem vegye figyelembe, hogy ügyfélszolgálatunknak időre van szüksége a visszáruzás megszervezéséhez, ezért a megadott időpont a bejelentéshez képest legalább 5 munkanappal későbbi dátumra kell essen. Ezek után mi a partnereinken keresztül megszervezzük a csomag(ok) felvételét. A visszaküldés feltétele az általunk elküldött címke csomagra ragasztása, ezenkívül a visszaszállítás előtt a vásárlónak szükséges fényképes bizonyítékot küldenie a termék állapotáról, valamint a szállításra előkészített dobozról, amely bizonyítja, hogy a termék a megfelelő csomagolásban kerül feladásra. Ez a vásárlót is védi azokban az esetekben, amikor a visszaszállítás közben a szállítócég hibájából keletkezik kár az áruban. Amennyiben maga a bútor már a feladást megelőzően sérült (értelemszerűen nem garanciális okból kifolyólag), akkor a visszautalandó vételárból az értékcsökkenésnek megfelelő mennyiségű összeg levonódik.

Utánvételes fizetéssel küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

A kiegészítő szolgáltatások (fizetési költségek, expressz kiszállítás) a visszatérítésből ki vannak zárva. A beépített vagy technikai termékeknél (például fürdőkádak) az ügyfélnek magának vagy saját maga által fizetett szerelőnek kell a hibás részt megtalálnia, kiszerelnie és visszaküldenie.

A visszaküldésre szánt árut eredeti csomagolásába becsomagolva, szállításra készen a járdaszegélyre kell helyezni. A vevőnek visszaküldés előtt fényképeket kell készítenie a küldeményről, amit a Szolgáltató felé elküldeni köteles. Ha az ellenőrzést követően a visszaküldött terméken az eredeti állapothoz képest eltérő sérülések fellelhetőek - mint például összeszerelés vagy szétszerelés következtében bekövetkezett sérülések, kopás, szállítás következtében keletkezett károsodás, hiányos áru (alkatrészek, bútorelemek, csavarok hiánya) - abban az esetben a szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a keletkezett károk végett a visszatérítendő összegből a károk értékének megfelelő levonására kerüljön sor.

Működő nyomkövetési link esetén a csomag felvételétől számított 3-7 napon belül megkezdjük a megállapodott összeg visszautalását az ügyfél részére. Nyomkövetési link hiányában az áru raktárunkba történő visszaérkezése, átvétele, és ellenőrzése után a vevő részére 3-7 napon belül megkezdjük a megállapodott összeg visszautalásátt. Amennyiben más megegyezés nem születik, úgy a visszautalás ugyanazon fizetési móddal történik, mint ahogyan az ügyfél eredetileg fizetett.

A 14 napos elállási jog keretében gyakorolt visszaküldés esetén az eredeti csomagolás hiányában az eladó elfogadja a nem eredeti csomagban történő visszaszállítást. Ez kizárólag az ügyfélszolgálat írásos visszaigazolása után lehetséges, valamint ebben az esteben a visszaszállítás költsége a vevőt terheli. Visszaigazolás hiányában semmilyen visszáruzási követelés nem kerül elfogadásra. A csomagolásnak megfelelő módon biztosítania kell a termék védelmét, az egyéb teendők tekintetében pedig a vásárlónak ugyanúgy kell eljárnia, amint az fentebb részletezve van.

Üzleti ügyfeleknek
Ha a megrendelést bármelyik szakaszban lemondják, vagy az árut visszaküldik, akkor a szállítási költségek minden esteben az ügyfelet terhelik.

365 napos visszaküldés esetén a vásárló által szervezve: a kézhezvételtől számított 365 napon belül küldje vissza a terméket belföldi partnerünk raktárába, a 7090 Tamási, Szabadság út 94. címre. A visszaküldés feltétele az előzetes egyeztetés ügyfélszolgálatunkkal. Az előzetes egyeztetés nélkül visszaküldött csomagokat partnerünk nem veszi át, azokért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni. A visszaküldés további feltétele az általunk elküldött címke csomagra ragasztása, kivéve, ha az ügyfélszolgáalt másként rendelkezik. A visszaszállítás előtt a vásárlónak szükséges fényképes bizonyítékot küldenie a szállításra előkészített dobozról, mely bizonyítja, hogy a termék az eredeti, bontatlan csomagolásában kerül feladásra. Ez a vásárlót is védi azokban az esetekben, amikor a visszaszállítás közben a szállítócég hibájából keletkezik kár az áruban. Amint partnereink átveszik a csomagot, vagy a vásárló rendelkezésünkre bocsátja a csomaghoz tartozó, működő nyomkövetési linket, mi utalvány formájában visszatérítjük a meghatározott összeget.

Kérjük vegye figyelembe, hogy visszaküldés esetén a visszatérítés összege csökken a promóciós utalvány vagy termék értékének függvényében. Az utalvánnyal részben vagy egészben kifizetett termékek első cseréje vagy visszaküldése díjmentes. Egynél több csere vagy visszaküldés esetében a szállítási költségek a vevőt terhelik.

Szállítási kockázatok, károk és szállításbiztosítás

A szállítás a vevő kockázatára történik, de részben szállításbiztosítás fedezi. A vevő köteles azonnal ellenőrizni a szállított vagy átvett áruk pontosságát, teljességét és sértetlenségét. A szállított vagy átvett áruk károsodását legkésőbb 24 órán belül, írásban kell bejelenteni nekünk. A garancia igénybevételéhez az eredeti csomagolást a vevőnek meg kell őriznie, és csak írásos megerősítésünk után szabad megsemmisíteni. A megrendelési folyamat végén az ügyfél választhatóan megvásárolhat egy szállítási garanciát, amely fedezheti a szállítás során bekövetkező bármilyen veszteséget és kárt. A szállítási garancia a szállítás során keletkezett károkat és veszteségeket fedezheti a megrendelés idején az áruk értékéig. A vevő csak javítást, cserét (új szállítást) vagy anyagi kárpótlást kaphat az áruk értékéig. A javításról, cseréről vagy anyagi kárpótlásról csak az eladó dönthet. A szállított vagy átvett áruk károsodását 24 órán belül, e-mailben kell bejelenteni nekünk. A vevő köteles betartani ezeket a határidőket a garancia igénybevételéhez. A szállítási garancia nem áll rendelkezésre, ha azt nem vásárolták meg a megrendelési folyamat során. Termék visszaküldése esetén a szállítási garancia összege nem kerül visszatérítésre. Az ügyfél által engedélyünk nélkül végzett javítások nem kerülhetnek további feldolgozásra a garancia keretében.

A vevőnek saját költségén, az eladóval történt egyeztetés után kell megsemmisítenie a sérült tárgyakat.

Amennyiben a vevő által nem dokumentált és a szállító cég által (a Szállítási Bizonylatban) megerősített szállítási kárral érkezik egy termék, fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt terheljük a visszaszállítási költségekkel.

14 és 365 napos visszaküldési jog

Az Ön elégedettsége számunkra a legfontosabb. Amennyiben valami nem tetszik Önnek a megrendelt termékben, akkor a törvény által biztosított 14 napon felül mi 365 napon belüli visszaküldést is biztosítunk. A részleteket föntebb, míg összefoglaló táblázatunkat alább láthatja:

Visszaküldés ideje
14 napon belül
15 és 365 nap között
Ingyenes a visszaküldés?*
Igen

Kivétel:
- Fürdőkádak, hidromasszázs kádak, pezsgőfürdők
- Eredeti csomagolás hiánya
- Egyedi termékek
- Visszaküldöt, illetve lemondott termékek üzleti ügyfelek esetében
Nem
Hogyan kell a terméket visszadni?

Használatlanul és gondosan csomagolva. Megfelelően előkészítve a futárszolgálatnak az út mentén.

Teljesen új, nem használt és nem öszeszerelt termék megfelelően becsomagolva az eredeti csomagolásban.

A szállítócégnek előkészítve a járdaszegélynél.

Visszáru felvétele Miután megkaptuk az infromációt, hogy a csomag készen áll, a Beliani szállítópartnerei 14 napon belül felveszik a csomagot.
Mikor kapja az ügyfél vissza a pénzét? A visszatérítés elindítása a csomag az eladóhoz történő visszaérekzése utáni 7 napon belül történik. A visszatérítés azon a fizetési módon történik, melyet az ügyfél a fizetéshez választott Az ügyfél utalvány formájában kapja vissza a megállapított összeget a csomag az eladóhoz történő visszaérekzése utáni 7 napon belül.
Visszatérítésből kizárva Kifizetett szolgáltatások (például expressz szállítás, lakásba szállítás, összeszerelés, meghosszabbított szállítási garancia stb.) és fizetési díjak.
Külföldre küldés További költségek merülnek fel.
A visszaküldési jog nem érvényes a következőkben: Láthatóan használt termékek. A termékeket össze lehet szerelni és kipróbálni, azonban szétszedés után olyan állapotban kell lenniük, hogy azok újraértékesíthetőek legyenek. Használt, be- és/vagy összeszerelt termékek

Fürdőkádak, hidromasszázs kádak, pezsgőfürdők

Egyedi termékek

*Az áruk cseréje a 14 napos időszakon belül csak egyszer ingyenes; ha a vásárló a kicserélt terméket is vissza akarja küldeni, úgy a második visszaküldés szállítási költségei a vásárlót terhelik.

Kötelező fa eredettanúsítvány

A kötelező eredet nyilatkozat célja, hogy növelje az átláthatóságot a fogyasztók számára, hogy elősegítse, hogy tájékozott döntéseket hozhassanak a vásárlással kapcsolatban. A fa eredetének igazolására a legfontosabb eszköz az úgynevezett Fa eredettanúsítványok adatbázisa. Ezen adatbázis segítségével hozzáférhető a nyilatkozathoz szükséges fafajok tudományos neve és kereskedelmi neve is. Ezenkívül információkat nyújtanak a fafaj elterjedési területeiről, valamint a fajvédelmi megállapodások szerinti alkalmazásáról is.

Fa eredettanúsítványok adatbázisa.

Jogokról történő lemondás

Személyek, akik a Beliani (DE) GmbH weblapjain keresztül információkat hívnak le, elfogadják az általános szerződési feltételeket. Minden külön megállapodás a Beliani (DE) GmbH egyes szolgáltatásairól vagy termékeiről ezen a feltételekkel együttesen érvényesek.

Nem vállalunk garanciát az információk teljességére és pontosságára

A honlapon közzétett információkat a Beliani (DE) GmbH kizárólag személyes használatra és tájékoztató jelleggel teszi közzé; azok bármikor és előzetes bejelentés nélkül változhatnak. A Beliani (DE) GmbH semmilyen felelősséget nem vállal (sem kifejezettet sem hallgatólagosat) a Beliani (DE) GmbH honlapján közzétett információk pontosságával, teljességével és aktualitásával kapcsolatban; annak ellenére sem, hogy az információkat megfelelő alapossággal és megbízhatónak tartott forrásokból szerezte be. Emellett a Beliani (DE) GmbH nem vállal felelősséget az eltérő vagy hiányos összeszerelési útmutatóért.

A Beliani (DE) GmbH honlapjának használata

A Beliani (DE) GmbH honlapjának teljes tartalma (dizájn, szöveg, grafika) szerzői jogi védettséget élvez. A honlap minden eleme kizárólag a honlapot üzemeltető Beliani (DE) GmbH tulajdona. A Beliani (DE) GmbH honlap egyes oldalainak mentése, nyomtatása csak teljes forrás megjelölés mellett történhet meg. Amennyiben a Beliani (DE) GmbH honlapjáról ment le vagy másol más módon szoftvert vagy egyéb adatokat, úgy a mindenkori felhasználói feltételek Ön által elfogadottnak tekintendőek. A tulajdonjogok a Beliani (DE) GmbH-nál maradnak. A Beliani honlapjának (teljes vagy részleges) másolása, átadása (elektromos vagy más módon), módosítása, összekapcsolása vagy használata kizárólag a Beliani (DE) GmbH kifejezett és írásos beleegyezésével lehetséges.

Kapcsolódó weboldalak (linkek)

Bizonyos linkek a Beliani (DE) GmbH honlapján harmadik fél honlapjára irányítják Önt. Ezekre a Beliani (DE) GmbH-nak semmilyen befolyása nincs, ezért Beliani (DE) GmbH semmilyen felelősséget nem vállal ezen oldalak valódiságára, teljes körűségére és jogszerűségére, valamint az ott közölt ajánlatokra és szolgáltatásokra vonatkozóan.

Hivatkozások és linkek

Olyan weblapra való közvetlen vagy közvetett hivatkozások (linkek) esetén, melyek a szerző felelősségén kívül esnek, kizárólag abban az esetben keletkezik felelősségvállalási kötelezettség, amennyiben szerzőnek a tartalommal kapcsolatban ismeretei vannak és technikailag lehetősége lenne az illegális tartalmak megléte esetén a használatot megakadályozni. A szerző ezennel egyértelműen kijelenti, hogy a link beágyazásakor semmilyen észlelhető illegális tartalom nem volt a linkelt oldalon. A linkelt oldal aktuális és a jövőbeni formájára, tartalmára vagy szerzőségére a szerzőnek semmilyen befolyása sincs. Ezért nyomatékosan elhatárolja magát a linkelt oldalak minden olyan tartalmától, mely a linkelés után megváltozott. Ez a kijelentés minden a saját internetes ajánlaton belül elhelyezett linkre érvényes, a szerző által létrehozott vendégkönyvek, fórumok és levelezőlisták külsősök (vendégek) által készített bejegyzéseire. Az illegális, hibás vagy nem teljes tartalmakért és károkért, amelyek ilyen linkeken keresztül szerzett információk használatából vagy nem használatából erednek, kizárólag a linkelt oldal szolgáltatója a felelős, nem pedig az, aki az oldalra hivatkozott.

Google Analytics és egyéb elemző alkalmazások

Ez a honlap használhatja a Google Inc. (www.google.com) Google Analytics nevű webelemző-szolgáltatását vagy más alkalmazásokat elemzés céljára. Ahol az alábbiakban „google”-ről beszélünk, oda egyéb programok és vállalkozások is behelyettesíthetőek. A Google Analytics a számítógépén tárolt úgynevezett cookie-kat és szöveges adatokat használja a honlap használatának elemzésére. Az oldal használatáról cookiek által generált információk (beleértve az IP-címét) a Google egy az Egyesült Államokban található szerverére továbbítja és menti le. A Google ezeket az információkat arra használja, hogy értékelje ennek a honlapnak a használatát, jelentéseket állítson össze a honlap üzemeltetőjének és további az oldal- és az internet használatával kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtson. A Google adott esetben akár harmadik félnek is továbbadhatja ezeket az információkat, amennyiben ezt törvény írja elő vagy a harmadik fél a Google-lel kötött szerződés alapján ezeket az adatokat feldolgozza. A cookie-k telepítését a böngésző szoftver megfelelő beállításával megakadályozhatja; azonban abban az esetben a honlap bizonyos funkcióit nem tudja teljes körűen használni. Az oldal használatával elfogadja az Önön keresztül szerzett adatok a fent leírt módon és okból - a Google által történő - feldolgozását.

TikTok

Termékeink, márkánk és szolgáltatásaink népszerűsítése érdekében rendszeresen osztunk meg rövid videókat a TikTok alkalmazáson, amelyet a TikTok Inc. (10100 Venice Blvd., Culver City, CA 90232, USA) üzemeltet. A TikTok használata során személyes adatokat gyűjtünk és dolgozunk fel. A TikTok bizonyos adatokat oszt meg a profilkezelőkkel egyszerűsített és anonim formában. Ez az információ olyan dolgokat tartalmaz, mint az új követők száma és általános demográfiai adatok, mint például a nem és az ország. Fontos megjegyezni, hogy ezek az adatok nem utalnak konkrét személyekre, így a Beliani nem tudja azonosítani egyetlen konkrét látogatót sem a TikTok profilunkon. A TikTok által nekünk nyújtott információkat elemzésre, a TikTok weboldalunk használatának statisztikai rögzítésére, ajánlataink optimalizálására, cikkeink és videóink marketingjére, valamint termékeink folyamatos fejlesztésére és kezelésére használjuk.

A feldolgozott adatokkal kapcsolatos részletes információkért látogasson el a: TikTok Adatvédelmi irányelvek oldalára.

Pinterest

Termékeink bemutatása és népszerűsítése érdekében inspirációkat osztunk meg a Pinteresten, amelyet a Pinterest Inc. (808 Brannan Street, San Francisco, CA 94103, USA) üzemeltet. Egy fiók létrehozása a weboldalon egyenértékű azzal, hogy hozzájárul a személyes adatok, mint például a neve, e-mail címe, hozzászólásai és IP-címe megosztásához, amelyeket a Pinterest gyűjt és dolgoz fel.

A feldolgozott adatokkal kapcsolatos részletes információkért látogasson el a: Pinterest Adatvédelmi irányelve oldalára.

Adatvédelmi információk a Facebook-pluginek használatával kapcsolatban (Tetszik gomb)

Oldalainkba a Facebook (1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, USA) pluginjait integráltuk. A Facebook-pluginokat a Facebook logóról vagy a „Tetszik” (Like) gombról ismeri fel oldalunkon. A Facebook-pluginokról a következő helyen találhat információkat: Információ. Amikor oldalunkat meglátogatja a pluginon keresztül közvetlen összeköttetés jön létre az Ön böngészője és a Facebook szervere között. A Facebook ezzel birtokába kerül annak az információnak, hogy Ön az IP-címéről meglátogatta oldalunkat. Abban az esetben, ha Ön a Facebook „Tetszik” (Like) gombjára kattint, miközben be van jelentkezve Facebook profiljába, oldalunk tartalmát linkelheti Facebook profiljához. Ezzel a Facebook oldalaink meglátogatását hozzá rendelheti felhasználó fiókjához. Megjegyezzük, hogy mi, mint az oldal szolgáltatói nem ismerjük a továbbított adatok tartalmát és azok Facebook általi felhasználását sem. További információkat a Facebook adatvédelmi nyilatkozatából tudhat meg. Amennyiben nem szeretné, hogy a Facebook oldalaink meglátogatását összekapcsolja Facebook fiókjával, kérjük, hogy jelentkezzen ki Facebook fiókjából.

Szerzői jog

A weboldalunk kialakításának és teljes tartalmának, ebbe beleértve a szövegeket és a grafikákat (nem kimerítő lista) a szerzői joga teljes egészében a Beliani GmbH tulajdonában van. Előzetes írásbeli engedély nélkül tilos teljes egészében vagy részeinek másolása, letöltése vagy más módon történő felhasználása saját célra. Nem tartoznak ide a speciális linkek, amelyeket letöltésre alkalmasak.

Felelősségi korlátozások

A Beliani (DE) GmbH nem visel semmilyen felelősséget olyan veszteségekért és károkért – legyenek azok közvetlen vagy közvetett károk -, melyek a Beliani (DE) GmbH honlapjának használatából vagy az ahhoz való hozzáférésből vagy harmadik félre utaló linkek használatából erednek. A Beliani (DE) GmbH nem garantálja, hogy honlapjának egyes részei hibátlanul működnek. Emellett a Beliani (DE) GmbH visszautasít minden az internet felhasználó EDV-rendszerének illetéktelenek általi manipulációjára vonatkozó saját felelősséget. Ezáltal a Beliani (DE) GmbH egyértelműen utalt a vírusok és hacker-támadások veszélyeire. A vírusoktól való védelemhez ajánlott a legújabb böngészőt használni, valamint folyamatosan frissülő vírusirtót telepíteni. Az ismeretlen eredetű e-mailek és nem várt csatolmányok megnyitásától alapvetően tartózkodni kellene.

Fogyasztói jogviták kezelése

Fenntartjuk a jogot arra, hogy a szerződéstől bármikor elálljunk anélkül, hogy az okozott károkért felelősséget vállalunk. Ez azt jelenti, hogy nem vállalunk felelősséget olyan károkért, aminek keletkezésére nem voltunk befolyással. A termékek beszerzése, szállítása és használata során keletkezett, egyébként elkerülhető károkért teljes felelősséget vállalunk, melynek maximum értéke a termék vásárlásának teljes összege. A kártérítés maximális összege semmilyen esetben sem haladhatja meg az 200 000 Ft-ot.

A követelések rendezéséhez mindkét fél beleegyezése szükséges. Mindkét fél vállalja, hogy károsodás vagy követelés esetén első lépésben közvetlen kapcsolatot vesznek fel egymással, és az ügy bíróság elé terjesztését megelőzően minden lehetőséget kihasználnak a békés rendezésre. A követelések rendezésre irányadó jogként a svájci jog érvényes. A bíráskodás helye kizárólag Baar, Svájc.

Az Európai Bizottság felállított egy online vitarendezési platformot a fogyasztói jogviták online rendezése céljából.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Érvényes 2022.01.01-től.

news

Iratkozz fel exkluzív hírlevelünkre e-mail címed megadásával, és élvezd kedvezményeinket.